måndag 4 januari 2010

nytt år, nytt inlägg -- om Björn Ranelid

Som den reality-såpa-freak, som jag är, så har jag följt Stjärnorna på slottet varje år. Mkt intressant, att se "stjärnornas" egen personlighet, istf en teater- eller filmrolls. (Programmet bekräftar min syn på skådespelare, att de oftast "spelar" sig själva.)

Nu till Ranelid: vad chockad jag blev, när han använde "sin dag" till ifrågasättande av människor, som kommenterat honom som författare eller person, i recensioner eller bloggar. Han visar sig vara mer småaktig än sina kritiker (i mitt tycke, iaf). När han nu fått den enastående chansen att överbevisa sina "belackare", som han kallar dem. Varför inte visa upp en positiv och förlåtande sida? Ranelid missbrukade verkligen sin tevetid!

Nä, tacka vet jag vd Boris i Ullared, som för fram sin produkt på ett strålande sätt!

Inga kommentarer: